Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Η μάχη του τηλεκοντρόλ!!!

Μία από τις διαχρονικότερες μάχες που γίνονται στο πεδίο του ζευγαριού που ζει μαζί, είναι η μάχη του τηλεκοντρόλ.
Είναι η εξουσία του σαλονιού(και καμιά φορά και άλλων δωματίων).
Είναι ένα από τα τελευταία ανδρικά οχυρά (το οποίο όμως πλάκα-πλάκα δεν βλέπω να αντέχει και πολύ ακόμα).
Πώς να κρατήσεις χαρακτήρα όταν καταπιέζονται βασικά ανδρικά κεκτημένα?
Είναι δυνατόν να παίζει πχ η ΑΕΚάρα και να θέλει να δείτε gossip news?
Είναι δυνατόν να μην μπορεί να δεί κανείς με την ησυχία του και τις μπύρες του champions league?
Είναι δυνατόν επειδή σαν σκεπτόμενος άντρας που ασχολείσαι με την πολιτική και παρακολουθείς ειδήσεις, να πρέπει να δικαιολογηθείς για αυτό?
Μωρό μου, είσαι γλυκιά, όμορφη, έξυπνη, δυναμική και άριστη στο σεξ.
Μου λές πώς να μιλάω(ο τρόπος μου είναι καλός?), πώς να ντύνομαι, ακόμη και πώς να οδηγώ.
Άσε με τουλάχιστον να βλέπω και γω κάτι που μ΄ αρέσει!
Άλλωστε το τηλεκοντρόλ είναι και μια προέκταση του εαυτού μου (if you know what I mean…..).
Στο φινάλε αν θέλεις οπωσδήποτε να έχεις κάτι στο χέρι, ας μην είναι το τηλεκοντρόλ αγάπη μου…



NK

2 σχόλια:

demonia είπε...

Τι δράμα ζείτε κι εσείς οι άνδρες όμως....

FeNic είπε...

Ενώ εσείς οι γυναίκες...
Παρόλα αυτά μας είστε(?) απαραίτητες.