Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Best Marketing

1. Πουλήστε ξανά σε υπάρχοντες πελάτες

Έρευνες δείχνουν ότι κοστίζει 5 έως 6 φορές πιο ακριβά σε μια επιχείρηση να φέρει έναν νέο πελάτη, από το να κάνει έναν ήδη υπάρχον να αγοράσει ξανά. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η καλύτερη πηγή υποψήφιων πελατών είναι το υπάρχον πελατολόγιό σας. Οκτώ στους δέκα, θα προτιμήσουν ξανά την ίδια επιχείρηση, εάν μείνουν ικανοποιημένοι από το Προϊόν και τις υπηρεσίες της.



2. Πουλήστε τα οφέλη του προϊόντος σας και όχι τις ιδιαιτερότητες του

Θα πρέπει να θυμάστε πως οι άνθρωποι αγοράζουν τα “πλεονεκτήματα” των προϊόντων και όχι τα “χαρακτηριστικά” τους. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, αλλά αγοράζουν ταχύτητα, status, στύλ, απόδοση, ή ασφάλεια. Δεν αγοράζουν σαμπουάν, αλλά αγοράζουν όμορφα και καθαρά μαλλιά. Ανακαλύψτε το σημαντικότερο όφελος που προσφέρει το προϊόν σας και δείξτε το στην αγορά σας.


3. Παρακινήστε τους πελάτες σας να κάνουν κάτι, δραστηριοποιήστε τους

Οι διαφημίσεις σας θα πρέπει να είναι ενεργητικές και όχι παθητικές. Πείτε τους να επισκεφθούν το κατάστημα σας, παρακινήστε τους να σας κάνουν ένα τηλεφώνημα, να σας στείλουν email ζητώντας πληροφορίες, να επισκεφθούν το web site σας, να περάσουν για να δουν από κοντά την δουλειά και τα προϊόντα σας. Για να κάνετε το marketing να δουλέψει θετικά για την επιχείρηση σας, πρέπει να πείτε στους πελάτες σας ακριβώς τι θέλετε να κάνουν.

4. Επικοινωνήστε ξεκάθαρα με τους πελάτες σας

Εσείς μπορεί να ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε, αλλά οι πελάτες σας ξέρουν;
Θα πρέπει να κατανοήσετε πως οι άνθρωποι δεν σκέφτονται συνεχώς την επιχείρηση ή το προϊόν σας και ότι θα δώσουν μόνο την μισή προσοχή τους στην διαφήμισή σας – ακόμα και όταν την προσέξουν! Θα πρέπει να δείτε την διαφήμισή σας απ’ έξω σαν να ήσασταν πελάτης. Πρέπει να σιγουρευτείτε πως όσοι διαβάζουν, ακούν ή βλέπουν τη διαφήμιση, καταλαβαίνουν πλήρως το κύριο μήνυμα που θέλει να περάσει.

5. Βάλτε τις Δημόσιες Σχέσεις στο καθημερινό σας πρόγραμμα

Κοινωνικοποιηθείτε περισσότερο και γνωρίστε νέους ανθρώπους (πηγαίνετε γυμναστήριο, γραφτείτε σε έναν σύλλογο, ή συμμετέχετε σε εθελοντικές εκδηλώσεις). Μην ξεχνάτε ότι οι πελάτες που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν από εσάς, είναι αυτοί που σας γνωρίζουν και ξέρουν την δουλειά σας.


6. Δείξτε προς τα έξω τον επαγγελματισμό σας

Δεν αρκεί να είσαστε επαγγελματίες, πρέπει να το δείξετε κιόλας. Ξεκινήστε με το λογότυπο σας, τις επαγγελματικές σας κάρτες, επιστολόχαρτα και φακέλους. Μια ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα κάνει την επιχείρηση σας να δείχνει “μεγαλύτερη” και εσάς περισσότερο επαγγελματίες.

7. Είναι καιρός να φτιάξετε το δικό σας Web-Site

Δεν έχετε καμία δικαιολογία για το web-site που δεν έχετε, όποια δουλειά και αν κάνετε! Περισσότερο από το μισό του πληθυσμού επισκέπτονται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα το διαδίκτυο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο επίσης ανεβαίνει συνεχώς ακόμα και στην χώρα μας. Η on-line παρουσία σας θεωρείτε πλέον επιτακτική.

8. Μην είσαστε “κάποιος” που προσπαθεί να πουλήσει κάτι

Βγάλτε αυτή την νοοτροπία. Προσπαθήστε να γίνετε “σύμβουλος” προς τον πελάτη σας. Κάποιος που μπορεί να δει το πρόβλημα του και μπορεί να προτείνει αξιόπιστες λύσεις. Όταν ο Πελάτης σάς αντιμετωπίζει ως τον προσωπικό του σύμβουλο, οι πιθανότητες πώλησης αυξάνονται σημαντικά.

9. Σταματήστε να μιλάτε και ακούστε τον πελάτη σας

Εάν δεν σταματήστε να μιλάτε, πως θα ξέρετε τι έχει στο μυαλό του και τι θέλει να κάνει; Ακούστε προσεκτικά και φερθείτε ευγενικά. Ακόμα και αν διαφωνείτε αφήστε τον να σας πει αυτά που έχει στο μυαλό του. Εφαρμόστε τον κανόνα, “ακούμε δυο φορές – μιλάμε μια”.

10. Φτιάξτε (υποχρεωτικά) ένα πλάνο marketing με ετήσιο προγραμματισμό

Η “ζωή” μιας επιχείρησης είναι οι πελάτες της. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει! Το Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία εκείνη που σας εξασφαλίζει περισσότερους πελάτες και μεγαλύτερες πωλήσεις. Ένα Σχέδιο marketing (marketing plan) σας βοηθάει να θέσετε τους στόχους σας, να διαμορφώσετε το διαφημιστικό σας πλάνο, σας δείχνει τις τακτικές marketing που πρέπει να εφαρμόσετε, και μετράει την αποτελεσματικότητα τους. Ουσιαστικά σας βοηθάει να καθορίσετε τον “δρόμο” που πρέπει να ακολουθήσετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

ΝΚ


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: