Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Το meeting..........με μια γαλοπούλα!

Μια μέρα, ο σύζυγος γυρνάει σπίτι το απόγευμα και λέει στη γυναίκα του:

- Αγάπη μου, έχω ένα meeting απόψε στις 10. Δε θα πάω όμως, νομίζω ότι με εκμεταλλεύονται.


Η γυναίκα, δείχνοντας ότι νοιάζεται γι’αυτόν, τον πείθει ότι η δουλειά είναι σημαντική.

Εκείνος πάει να κάνει ένα ντους γιά να είναι έτοιμος.

"Τελικά, ήτανε πολύ εύκολο να την κοροιδέψω...", σκέφτηκε ο άντρας.

Η γυναίκα του, μόλις αυτός μπήκε στο μπάνιο, άρχισε να του ψάχνει τα πράγματα του: Τις τσέπες στο παντελόνι και το σακάκι, τις κλήσεις και τα μηνύματα στο κινητό, το πορτοφόλι.

Μέσα στο πορτοφόλι βρίσκει ένα χαρτί που έλεγε:
"Μωρό μου, σε περιμένω απόψε το βράδυ, να φάμε τη γαλοπούλα με τη λευκή σάλτσα που έχουμε κανονίσει..."


Όταν ο άντρας βγαίνει από το μπάνιο,βρίσκει την γυναίκα του ξαπλωμένη στο κρεββάτι, ολόγυμνη, σε μιά στάση πολύ προκλητική.

Οπότε δεν έχασαν καιρό....... και κάνουν sex!

Μετά απο το sex, ο άντρας κουρασμένος αποκοιμιέται.
Όταν πλησιάζει η ώρα του "meeting", η γυναίκα του τον ξυπνάει, κι αυτός αναγκάζεται να ετοιμαστεί και να φύγει.

Φτάνοντας στο σπίτι της ερωμένης του, της λέει:
"Αγάπη μου, δούλευα μέχρι αργά και είμαι πολύ κουρασμένος. Θα κάνω ένα ντουζάκι να συνέλθω λίγο".

Μόλις μπαίνει στο μπάνιο, η ερωμένη αρχίζει να του ψάχνει κι αυτή τα πράγματα του.

Μέσα στο πορτοφόλι του, βρίσκει ένα χαρτί που έλεγε:

"Σου στέλνω τη γαλοπούλα. Την λευκή σάλτσα την έφαγα........"


ΝΚ

πηγή:http://troktiko.blogspot.com/2009/04/blog-post_01.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: