Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Η τελευταία μου ημέρα στην δουλειά

Την Τετάρτη 12-11-08 ήταν η τελευταία μου ημέρα στην δουλειά.
Μετά από τέσσερα (4) χρόνια αποχωρώ.


Θέλω να τα έχω καλά με τον εαυτό μου, και να διατηρήσω ήσυχη την συνείδηση μου.

Κρατάω τα καλά, τις εμπειρίες, τις γνώσεις, τις καλές και χρήσιμες συνεργασίες, την καθημερινή τριβή, τα εφόδια που πήρα.


Πετάω στα σκουπίδια τους ανάξιους λόγου ανθρώπους, την αχαριστία, τα χτυπήματα στην πλάτη που τελικά γινόντουσταν με μαχαίρι, τις κακές σχέσεις.

Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν, με έμαθαν και συνεργάστηκαν μαζί μου.
Ελπίζω να φάνηκα αντάξιος των προσδοκιών κάποιων ανθρώπων που με πίστεψαν.

Η αλήθεια είναι ότι μου προτάθηκε μια άλλη θέση.
Αλλά καμιά φορά το ρίσκο του ‘‘όχι‘‘ αξίζει να το παίρνει κανείς.



Όσο για τους άλλους.....
Δανεικά είναι όλα.....

ΝΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια: