Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2007

Η κοροιδία της Forthnet (2play) - Καταγγελία

Η παρακάτω καταγγελία αφορά την εταιρεία Forthnet και την υπηρεσία 2play που υποτίθεται προσφέρει!!!
Το μόνο που τελικά μας πρόσφεραν είναι η επιβεβαίωση των σκέψεων μας ότι η Forthnet είναι εταιρεία χωρίς ΚΑΝΕΝΑ σεβασμό πρός τους πελάτες της, με ΜΗΔΕΝΙΚΗ αντιμετώπιση του όποιου προβλήματος, με ΑΓΕΝΕΙΑ και ΘΡΑΣΣΟΣ.
ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ για το πόσο ερασιτέχνες και euroφονιάδες είναι!!!



"Στις 16/04/07 σας απέστειλα με courier την αίτηση μου για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σας «Forthnet 2play». Όπως αργότερα είδα στην ιστοσελίδα σας, η αίτηση μου παραλήφθηκε και πρωτοκολλήθηκε στις 28/04/07, με πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης την 17/05/07.
Στις 15/05/07 παρέλαβα το USB Router US Robotics και επικοινώνησα μαζί σας για οδηγίες εγκατάστασης. Η απάντηση σας ήταν να μην κάνω οτιδήποτε εωσότου ενεργοποιηθεί η υπηρεσία 2play. Στις 16/05/07 επικοινωνήσατε μαζί μου στο σταθερό τηλέφωνο για να με ενημερώσετε ότι η υπηρεσία θα καθυστερήσει να ενεργοποιηθεί περίπου 5 εργάσιμες ημέρες.
Πράγματι, στις 23/05/07 έλαβα γραπτό μήνυμα (sms) στο κινητό μου, που με πληροφορούσε πως η υπηρεσία 2play θα ενεργοποιηθεί τις επόμενες ώρες καθώς και για τους κωδικού πρόσβασης. Ταυτόχρονα διακόπηκε το σήμα του σταθερού μου τηλεφώνου. Οι ώρες έγιναν μέρες και επειδή δεν είχα καμία επικοινωνία από εσάς, κάλεσα το τεχνικό τμήμα στις 28/05/07 ώστε να μάθω, κατά κάποιο τρόπο, που οφειλόταν αυτό το πρόβλημα. Αφού συνέδεσα το router με τις δικές σας υποδείξεις και έκανα όλες τις απαραίτητες ενέργειες πάντα με την καθοδήγηση του τεχνικού υπαλλήλου, το τηλέφωνο συνέχισε να μην έχει σήμα και το router να μην συγχρονίζεται με την γραμμή ADSL. Η επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα ήταν καθημερινή και συνομιλώντας με διάφορους τεχνικούς η κατάσταση δεν άλλαζε. Η πιο συχνή απάντηση ήταν ότι δεν μπορούσαν να καταλάβουν ποιο πρόβλημα υπήρχε.
Λόγω της δυσχερούς κατάστασης κανονίσαμε να έρθει στην οικία μου τεχνικός της εταιρείας σας. Ύστερα από τρίωρη επίσκεψη του κ. Ν*** στις 12/06/07 δεν κατάφερε να εντοπίσει το πρόβλημα ούτε να δώσει μια υπεύθυνη απάντηση στην ερώτηση μου στο τι μπορεί να φταίει. Η μόνη του προφορική αναφορά ήταν ότι ίσως το πρόβλημα οφειλόταν στην καλωδίωση του διαμερίσματος μου και ότι έπρεπε να καλέσουμε ηλεκτρολόγο να το ελέγξει μιας και ο ίδιος αδυνατούσε να το κάνει. Επίσης μας είπε ότι το πρόβλημα ήταν δική μας υπαιτιότητα και ότι η Forthnet δεν ευθυνόταν για ότι συνέβαινε. Εν τούτοις, καλέσαμε ηλεκτρολόγο για να μειώσουμε τις πιθανότητες επιπλέον καθυστέρησης και πιθανής επίλυσης του προβλήματος σύνδεσης. Ύστερα από λεπτομερή έλεγχο με τα κατάλληλα εξαρτήματα όλων των πριζών της γραμμής τηλεφώνου, μας επιβεβαίωσε ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με την καλωδίωση ούτε εσωτερικά αλλά ούτε και από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας ως το διαμέρισμα. Περιληπτικά, δεν υπήρχε ούτε πρόβλημα εγκατάστασης αλλά ούτε και φθορά των καλωδίων τηλεφωνίας. Για αυτά τα ραντεβού πρέπει να σημειώσω ότι έλλειψα 2 ημέρες από την εργασία μου και πλήρωσα τον ηλεκτρολόγο για τις υπηρεσίες του το ποσό των 60€. Σας ενημέρωσα για τα ανωτέρω και συγκεκριμένα μίλησα στις 14/06/07 με την κα. Κ*******η ,προϊσταμένη του τεχνικού τμήματος, η οποία υποσχέθηκε ότι θα προωθήσει το πρόβλημα ως επείγον και θα κανονίσει νέο ραντεβού με τεχνικό. Επίσης υποσχέθηκε ότι θα μας καλέσει για οτιδήποτε νεότερο, γεγονός που δεν συνέβη ποτέ και σε απεγνωσμένες προσπάθειες να μιλήσω μαζί της δεν κατέστη δυνατόν μιας και συνεχώς μιλούσε σε άλλη γραμμή, έλλειπε ή δεν ήταν στην βάρδια της. Της έστειλα και προσωπικό e-mail στις 20/06/07 όπου την ενημέρωσα ότι θα προβώ σε διακοπή της υπηρεσίας αν δεν έχω άμεση απάντηση αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα καμία απόκριση. Παρεπιπτώντος, στις προσπάθειες να μιλήσω με την κα. Κ*******η με συνέδεαν με υπαλλήλους οι οποίοι δήλωναν ότι δεν ήταν υπεύθυνοι. Μάλιστα, κάποια «υπεύθυνη» συνομιλώντας με τον σύντροφο μου απαίτησε να εξοφλήσουμε το λογαριασμό που μας αποστείλατε αλλιώς θα έχουμε κυρώσεις. Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο μας εξόργισε περισσότερο. Είναι πάγια τακτική σας να μας κοροϊδεύετε??? Πώς να πληρώσουμε για κάτι το οποίο δεν μας παρείχατε ποτέ? Γιατί απαιτείτε το ποσό των 70€ όταν ποτέ δεν χρησιμοποιήσαμε τον εξοπλισμό σας μιας και μας ήταν άχρηστος? Γιατί όταν σας κάναμε αυτές τις ερωτήσεις απαντήσατε ευθαρσώς ότι «είμαστε εκτός εαυτού»?
Η τελευταία μου απόπειρα επικοινωνίας με την εταιρεία σας έγινε στις 22/06/07 όπου υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών προς μεγάλη μου έκπληξη μου είπε ότι η «καρτέλα μας» δείχνει ότι όλα βαίνουν καλώς και ουδεμία ενέργεια διόρθωσης έχει προγραμματιστεί από την Forthnet για το πρόβλημα της σύνδεσης μου. Εξαντλώντας και τα τελευταία απομεινάρια υπομονής, δέχθηκα να με συνδέσει για 20η φορά με το τεχνικό τμήμα όπου απάντησε η γραμματεία του τμήματος και μου ζήτησε το κινητό μου για να με καλέσει κάποιος τεχνικός. Ο τεχνικός δεν με κάλεσε ποτέ…..! Όλες οι επικοινωνίες που είχα με τα διάφορα τμήματα σας γίνονταν από το κινητό μου τηλέφωνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής 20΄ και άλλο τόσο οι συνομιλίες μου σε καθημερινή βάση.

Προς μεγάλη μου λύπη και απογοήτευση μετράω σήμερα 35 ημέρες χωρίς σταθερό τηλέφωνο και internet (2play) και πάνω από όλα 35 ημέρες ανευθυνότητας, ασυνέπειας και αντιεπαγγελματισμού της εταιρείας σας.

Για όλα τα ανωτέρω, αποφασίζω να κάνω αίτηση διακοπής της υπηρεσίας 2play που δεν απέκτησα ποτέ! Να σας γνωστοποιήσω επίσης ότι το ψυχολογικό και οικονομικό κόστος που μας υποχρεώσατε να υποστούμε δεν αντικαθίσταται με κανένα ευνοϊκό όρο από την αίτηση συνδρομής, της οποίας αντίγραφο υπογεγραμμένο έχω ΜΟΝΟ από εμένα. Δεν ανταποκριθήκατε καθόλου σε όσα αναφέρετε στην παράγραφο 5.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες παραγράφους θα έλεγα ότι δεν με αφορούν μιας και ποτέ δεν έγινα ουσιαστικά συνδρομήτρια σας.
Παρακαλώ, μιας και έχετε τα φορολογικά μου στοιχεία, όπως προβείτε στην διαγραφή του υποτιθέμενου χρέους μου που έχω προς εσάς, όπως επίσης μπορείτε να παραλάβετε, κατόπιν ραντεβού, τον εξοπλισμό που μου αποστείλατε.

Να προχωρήσετε στην ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ της πελατειακής μας σχέσης ώστε να μπορέσω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να έχω υπεύθυνα και επαγγελματικά τις παροχές από άλλον φορέα τηλεφωνίας και internet.
"

ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΜΕ ΤΗΝ Fothnet.
ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΝ. Είναι ΑΣΧΕΤΟΙ και ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΟΙ.


ΥΣ: Η παρούσα καταγγελία για την υπηρεσία 2play της Forthnet κοινοποιήθηκε και στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή (ΚΕ.Π.ΚΑ), όπως επίσης και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομίων (Ε.Ε.Τ.Τ)

NK-FN

Ιστορία μας, αμαρτία μας:

Tag: Forthnet
http://fenic.blogspot.com/2007/06/forthnet.html
http://fenic.blogspot.com/2007/10/forthnet.html
http://fenic.blogspot.com/2007/12/forthnet.html

9 σχόλια:

Hephasto είπε...

Ι second that.

Η κοπελιά του αδερφού μου είναι χωρίς τηλέφωνο (και φυσικά χωρίς Internet) από το τέλος του Φεβρουάριου. Φυσικά η συγκεκριμένη δεν το κουράζει και πολύ και το έχει αφήσει το θέμα.

Ειλικρινά η Forthnet αν και είχε μία αξιοπρεπή παρουσία στο χώρο του Internet, τώρα πια είναι από τις χειρότερες…

Κρίμα και πάλι κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάντως σε 1/5 και 2 μήνες αντίστοιχα μου ενεργοποίησαν 2 γραμμές και αν εξαιρέσουμε την πρώτη μέρα που αντι για κάποιες ώρες δεν είχα τηλέφωνο για ολόκληρη τη μέρα απο τότε δουλεύουν κανονικά. Το adsl πηγαίνει άψογα. Ισως παίζει ρόλο και η περιοχη..

καταγγελίες είπε...

Αν θέλεις μπορείς να αναρτήσεις την καταγγελία σου στο www.katagelies.gr και εμείς θα προβούμε στις ανάλογες ενέργειες.

Ανώνυμος είπε...

Μία από τα ίδια και εγώ... Όποιος ομοίως παθών επιθμεί, ας στείλει email: vathymple@gmail.com

Θα έχω πολλά να του πω... ;)

FN είπε...

Τρίτη 7 Αυγούστου 2007

Τηλεφωνώ από την Παρασκευή στην Forthnet για να μάθω τι έκαναν με την αίτηση διακοπής (από τις 28 Ιουνίου δεν με έχουν ειδοποιήσει αν διακόπηκε ή οχι) και "όλες οι γραμμές είναι κατελλημένες. Παρακαλώ, επικοινωνήστε αργότερα". Μα είναι δυνατόν τελικά?

mouridis είπε...

Νίκο & Φένια, (ειρωνία - μήπως τα προβλήματα συμβαίνουν στα ζευγάρια Ν&Φ; Εμείς είμαστε Νίκος & Φωτεινή) διαβάσατε ήδη και σχολιάσατε την δημοσίευση στο δικό μου blog για την αίτηση διακοπής μου: http://arvyla.blogspot.com/2007/10/forthnet-2play.html

Όπως είδατε λοιπόν, δυστυχώς δεν είναι συνεπείς ούτε στις αποσυνδέσεις.

Αν δεν βρέθηκε ακόμα λύση στο πρόβλημά σας, καλό κουράγιο.

Επειδή είδα ότι μιλάτε με την "κ. Κ*******η", φαντάζομαι εννοείς την κ. Κερασιώτη, να ξέρεις ότι είναι και αυτή μια απο τους αναρμόδιους. Μην περιμένεις να σου λύσει το πρόβλημα. Δεν την έχουν εξουσιοδοτήσει για τίποτα. Είναι απλά προισταμένη στις κοπέλες της Εξυπ. Πελατών.

Υπήρξε μια κυρία ωστόσο που με πήρε τηλέφωνο και κανόνισε για την χρηματική αποζημίωση για την ζημιά που μου προκάλεσαν. Η συγκεκριμένη κυρία, αφού της το ζήτησα, μου άφησε το όνομά της και τον άμεσο τηλεφωνικό αριθμό στο γραφείο της ώστε να την πάρω αν υπάρχει κάποιο νέο πρόβλημα.

Θα βρω τα στοιχεία και θα σου τα στείλω μήπως βγάλεις κάποια άκρη.

Ανώνυμος είπε...

Πρώτον θέλω να επισημάνω ότι έχω κάνει αίτηση στην Forthnet για 2paly από τα τέλη Δεκεμβρίου και η ενεργοποίηση της σύνδεσης "έγινε" τελικά στις 26/05/2008. Λέω "έγινε" γιατί φυσικά η γραμμή δεν λειτουργεί καλά, δεν μπορώ να συνδέσω το ιντερνετ κ.λπ. κ.λπ. Το ζήτημα όμως δεν είναι μόνο εκεί. Προ ημερών έλαβα το μοντεμ της Siemens σε σφραγισμένο κουτί. Χθες λοιπόν το άνοιξα για να δω τι πρέπει να κάνω και διαπίστωσα ότι το καλώδιο του adsl(γκρι)δεν ήταν το κατάλληλο αφού η μία του άκρη δεν έμπαινε στην μία από τις δύο υποδοχές.
Σήμερα 27/05/2008 οπότε πήγα στο κατάστημα της Forthnet της οδού Φιλελλήνων (αρ. 7)για να λύσω το πρόβλημα, ο υπάλληλος κ. Σαραντάκος αμφισβήτησε ότι το καλώδιο αυτό ήταν μέσα στο κουτί και είπε ότι εγώ του προσκόμισα άλλο καλώδιο. Εμμέσως πλην σαφώς λοιπόν εννοούσε οτι τον κοροϊδεύω και θέλω να τον εξαπατήσω λέγοντας μου ότι δεν μπορει να με πιστέψει καθώς το κουτί ήταν σφραγισμένο και εγώ του παρουσίασα ένα ανοιχτό κουτί. Ας μου πει κάποιος από κλειστό κουτί πώς καταλαβείνει τι έχει μέσα?????????
Εννοείται δεν έλυσα το πρόβλημά μου και εννοείται επίσης ότι δεν περιμένω απ'αυτούς να μου το λύσουν.

Antonis είπε...

θα είθελα να καταγγείλω την FORTHNET και την αδιαφορία που έχει επιδείξει στο πρόβλημα μου εδώ 20 και πλέον ημέρες.
Είναι πάνω από 20 ημέρες που η FORTHNET μας κοροιδέυει οτι το η βλάβη είναι προς αποκατάσταση και το μόνο που μένει είναι να κλειστεί το rendevous για επίσκεψη στο σπίτι και αποτατάσταση του προβλήματος.
Έχω ενοχλήσει πολλές φορές το τμήμα για την 'πορεία αποκατάστασης βλαβών' και το τί έχω ακούσει δεν περιγράφεται.
Μου έχουν κλείσει το τηλέφωνο με πάρα πολύ άσχημο τρόπο πολλές φορές, και το μόνο που έχουν να πούν κάθε φορά είναι 'θα σας ειδοποιήσουμε' αλλά αυτό δεν έχει γίνει ποτέ...
Μέχρι καί πρίν από 20 ημέρες, είμουνα ένας πάρα πολύ ικανοποιημένος πελάτης της FORTHNET, έχωντας προτρέψει και επιτύχει πολλούς φίλους, συναδέλφους και γνωστούς να την εμπιστευτούν, αλλά απο σήμερα πια δεν το συνιστώ ούτε σε εχθρό μου, επίσεις αισθάνομαι και ένοχος για τον κόσμο που έχω πάρει στο λαιμό μου.
Η ίδια εχθρική αντιμετώπιση απο τα σημεία πώλησης FORTHNET, απο το τηλέφωνο 13831, και απο την υποδοχή FORTHNET. Νομίζω οτι μας θεωρούν δεδομένους πελάτης της, αλλα δυστυχώς δεν ειναι κανένας.
Αυτό που μου μένει τώρα είναι να περιμένω στοικά μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και μετά με το κεφάλι κάτω θα επιστρέψω στην σιγουριά του ΟΤΕ.

Ποτέ πια FORTHNET η άλλες παρεμφερής εταιρίες.

Ανώνυμος είπε...

Αφορά την ανταλλαγή των πληροφοριών με εμάς.