Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2008

Υπό διάλυση η παρέα του poker (?)

Προς τον Βασίλη, Δημοσθένη, Παύλο

Πίστευα ότι η παρέα μας γούσταρε αυτό το οποίο συνηθίζαμε να κάνουμε κάθε εβδομάδα.
Να παίζουμε το poker μας.
Ήταν ένας τρόπος εκτόνωσης του χόμπι μας, μια πολύ καλή αφορμή για να βρισκόμαστε, να λέμε τα νέα μας, να κάνουμε χαβαλέ.
Δεν ήταν ποτέ η ουσία να πάρουμε τα λεφτά του φίλου μας, η γκρίνια και οι εντάσεις.
Ήταν πάνω από όλα η παρέα μέσω του χαρτιού που ούτως ή άλλως μας αρέσει να παίζουμε.



Τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Δεν καταλαβαίνω την γκρίνια, την αποχή και την ένταση.
Μπήκε στην μέση το πόσα κερδίζουμε ή χάνουμε, τι λέμε στο τραπέζι, για το πώς παίζει ο καθένας.
Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε πια ακόμα και για τα πιο απλά (πχ αρχικό ποσό).
Οι μόνοι οι οποίοι πια στέλνουμε sms για το πότε και αν θα παίξουμε είναι είτε εγώ είτε ο Βασίλης.
Οι άλλοι αλήθεια δεν ενδιαφέρονται πια?


Ο Δημοσθένης δεν θέλει να παίζει πια μαζί μας. Αυτό μου δείχνει εμένα και είναι καθαρά προσωπική άποψη.
Δεν κανονίζει πια, βρίσκει δικαιολογίες, ειδικά μετά τα γεγονότα της Λευκάδας.
Είναι δική του απόφαση? Ναι ή όχι έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρος.

Παύλο, αν δεν μπορείς να έρθεις κάποιο βράδυ, δεν αφήνεις τους άλλους να πάνε χωρίς να τους ενημερώσεις. Δεν τους αφήνεις να ξεκινήσουν από τα σπίτι τους για το ραντεβού των 22:00 και εσύ να μην εμφανίζεσαι.
Δεν είναι μαλάκες, και κυρίως δεν είναι μόνοι τους!!!!!


Πάλι καλά που αντέχει ο Βασίλης, και έρχεται και ο Λευτέρης καμιά φορά (όταν δεν ξενερώνει) γιατί αλλιώς.....

Θα το σκεφτώ πολύ να ξαναπαίξω.
Πάρα πολύ.

ΝΚ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα γράφεις στο computer, γιατί δεν λές τι νιώθεις και τι σκέφτεσαι για την παρέα σας στους άμμεσα ενδιαφερόμενους δεν κερδίζεις κάτι με το να τα γράφεις τα παράπονα σου,δείχνεις μόνο δειλία και ατομισμό. Σκέψου καλύτερα!!!!

FeNic είπε...

Καταρχήν οι δειλοί και οι ατομιστές είναι αυτοί που δεν μιλάνε καθόλου, και όχι αυτοί που εκφράζονται έστω και μέσα από το pc.
Αν ήσουν στην παρέα της Λευκάδας θα ήξερες ότι δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να τα πω κατάμουτρα στους ενδιαφερόμενους, να ξεκινήσω μια κουβέντα, να συγκρουστώ, να βριστώ, και τέλος πάντων να το εξωτερικεύσω(εδώ οφείλω να πώ για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ότι δεν ¨μίλησα¨ μόνο εγώ αλλά και η Φένια και η Αγγελική).
Φυσικά και δεν μπορώ(και δεν έχω καμία όρεξη) κάθε φορά να ασχολούμαι με πράγματα και καταστάσεις που ο άλλος αδυνατεί να καταλάβει.
Δεν θα κάθομαι σαν πιτσιρίκι να κάνω αέναες κουβέντες, ειδικά αν ο άλλος ¨συνομιλητής¨ δεν δείχνει το ανάλογο ενδιαφέρον.
Στο φινάλε όποιος θέλει να καταλάβει θα καταλάβει.
Το post μου θεωρώ ότι ήταν μια σωστή απεικόνιση της πραγματικότητας στο συγκεκριμένο θέμα.
Και όποιος αντέχει, και έχει τα αρχίδια, την λέει.
Δεν σιωπά.
Έστω και μέσω του pc.....

NK

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου ωραίες οι θεωρίες σου περί ατομισμού και δειλίας αλλά νομίζω ότι τα έχεις μπερδέψει λίγο στο μυαλουδάκι σου τα πράγματα.
Δεν ήμουν στην παρέα της Λεύκαδας, και δεν αναφέρεις τι ακριβώς έγινε αλλά αφού τους τα είπες τότε γιατί δεν κάνεις το΄ίδιο και τώρα, πιστεύεις ότι έχεις αρχίδια με το να τα γράφεις σε ένα pc..χαχαχαχαχα